in

O agenție de Social Media te poate ajuta să te promovezi prin influenceri

O agenție de Social Media te poate ajuta să te promovezi prin influenceri

Încrederea este “moneda oficială” în marketing. Fără aceasta, consumatorii nu dezvoltă loialitate față de brand. Afacerile care nu sunt de încredere pot avea produse și servicii de înaltă calitate și totuși să nu crească niciodată. Ca veniturile afacerii tale să explodeze, trebuie să ajungi la consumatori într-un mod în care să inspiri încredere.

Una dintre cele mai rapide forme de creștere în marketing oferă o nouă modalitate să obții încrederea consumatorilor: prin alți consumatori. Oamenii sunt mai predispuși să cumpere produse și servicii sau să încerce noi afaceri dacă alte persoane susțin că au avut o experiență bună cu un produs sau companie. 

Această nouă formă de marketing, numită influencer marketing, ajută companiile noi să intre pe piață mult mai ușor decât prin alte soluții tradiționale. 

Un influencer este o persoană cu o prezență puternică în mediul online, iar un efect al acestui lucru este faptul că în jurul acesteia s-a creat o comunitate de oameni care împărtășesc pasiuni comune.

Cel mai simplu mod prin care o companie poate apela la acest tip de promovare este fie prin a contacta persoanele influente una cate una, ori cu ajutorul specialiștilor din domeniu. 

În timp ce prima variantă poate fi de cele mai multe ori o activitate care durează foarte mult, destul de costisitoare și succesul este de puține ori garantat, o agenție de marketing online poate ușura procesul în avantajul companiei eliminând practic “birocrația” din social media și cheltuielile nejustificate.

Iată câteva avantaje prin care promovarea cu ajutorul influencerilor pot ajuta o afacere să crească:

1. Crește prezența pe social media

Un marketing eficient găsește clienții fix acolo unde aceștia sunt deja. Iar un studiu realizat de către Marketing Hub a arătat că această metodă modernă de promovare a crescut cu peste 325%. Pe lângă asta, aproximativ 70% din populația României folosește în mod regulat cel puțin o platformă de social media, iar tendința în continuă creștere. 

2. Construiește încrederea consumatorului față de brand/companie

Influencerul este văzut ca și un prieten de încredere de către membrii din comunitatea sa. Odată ce acesta promovează un brand sau o companie prin diferite strategii, membrii comunității vor căpăta indirect o simpatie față de aceasta, fiind mai predispuși să apeleze la o companie recomandată de cineva în care are încredere decât dacă ar fi auzit de aceasta prin alte mijloace. 

3. Sunt combinate câteva forme eficiente de promovare 

agenție de influenceri poate transforma ca prin magie influencer marketing-ul într-un set complet de strategii eficiente. Marketing-ul digital, nativ, de social media și optimizat pentru motoarele de căutare (SEO) pot fi direct extrase din promovarea prin intermediul influencerilor. Iar asta face ca influencer marketing-ul sa fie foarte puternic. 

Consumatorii tind să aibă încredere mult mai mare în influenceri, ceea ce pot aduce nenumărate beneficii în promovarea brand-urilor și companiilor. Cu ajutorul unor strategii foarte bine puse la punct, rezultatele pot fi extrem de bune.

Ce crezi?

21 Points
Upvote Downvote

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Se incarca…

0
Fumatul ar putea să dispară odată cu noua generație, arată un studiu, fumatul, dispara, tigari, generatie

Fumatul ar putea să dispară odată cu noua generație, arată un studiu

Nu face aceste greseli cand vine vorba de pastrarea mancarii pisicii tale!

Nu face aceste greseli cand vine vorba de pastrarea mancarii pisicii tale!