în

Logo-uri faimoase care s-au schimbat în varianta feminină pentru a onora femeile de 8 martie

Creative Equals, o organizație care urmărește să sprijine femei și să promoveze diversitatea în industriile creative, a decis să înlocuiască logo-urile emblematice ale unor brand-uri cu varianta feminina a acestora, pentru a evidenția problemele branding-ului dezechilibrat în mass-media.

Logo-urile lor includ companii precum Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf și Bic. Creative Equals speră că aceasta va scoate la iveală problemele inegalității de gen, deoarece, potrivit fondatorului și CEO-ului organizației, Ali Hanan, 89,5% dintre directorii de design sunt bărbați și asta poate afecta identitatea unui brand.

Astfel, de 8 martie, ziua internațională a femeii, aceste logo-uri în varianta feminină onorează femeile din întreaga lume.

#4 DreamWorks

    #7 McDonald’s

    M-ul din McDonald's a devenit "W", prima litera din Women.

      #8 MTV

      Același lucru s-a întâmplat și cu MTV

        Ce părere ai?

        Comentarii

        Lasă un răspuns

        Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

        Se încarcă…

        0

        Nickelodeon lansează figurine oficiale inspirate din meme-urile cu SpongeBob

        10 poze pe care cu siguranță le vei detesta